onsdag 1 april 2009

Nu har jag egentligen ganska mycket att skriva som cirkulerar i mitt huvud! :)
Men ska jag ska skriva allt då kommer ni ledsna efter halva inlägget!

Nu på kvällningen har jag i alla fall vart rikigt duktig och möblera om i sovrummet! :) Det var hur bra som helst! Trodde inte att det skulle bli det eftersom vi inte har nå sängbord... Men det vart i alla fall kanon bra! Är nog den bästa möbleringen hittils! :) Så nu behöver jag inga sängbord!

Har öven suttit och lyssna igenopm en massa skivor! :) Hur mycket fina låtar finns det egentligen! Nu hittade jag på favoriten igen! An Angel! Hua så fin den är. Den ska jag ha på min begravning och det går inte att ändra på!

Inte har jag lillen hemma heller. Han åkte jag med till mamma så jag är solo ikväll... Ska jobba i morgonbitti. Tyckte lite synd om honom om jag ska behöva väcka honom kl 5 för att köra iväg honom. Därför får han sova hps mormor! :) Så får moster ta över i morgonbitti när mormor åker o jobbar.

Nä nu ska jag inte mala mera! Hej dåbloggen för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar