måndag 23 mars 2009

Leds.....

på detta som ramlar ner från himlen! *suck*
Idag har det kommit nästan en Dm här... Eller jag i natt med då! Men det är en dm för mycket! :s
När kommer våen egentligen? Att man äldrig lär sig att det blir bakslag... men nu borde det vara slut med det! Det ä ju snart april! Så jag hoppas att detta är det sista!
Undrar om det har kommit massor hemma med eller om det har vart lungt? Kan du svara på det?


Ja vad har jag gjort här uppe i lappriket än så länge? Jag har så klart var men min solstråle karin! :) Vad där på middag o ett försenat födelsedagskalas i lördags! Det var trevligt då hela familjen var samlade! :) Igår gjorde vi inte många knop! Var ut o letade skor o anders skulle göra sig av med presentkort men hittade inget som vanligt! Idag har jag lekt med Nils o Atleten! Dagen fördrev vi med att städa kylen! Så nu var det gjort åt min kära svärmor! Mpste ju göra nått för att jag få vara här! :)

Nu ska jag ta o vara lite social med min kära svärmor!

Tjipp tjipp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar