måndag 30 mars 2009

Tjallalalalla

Jag får tillbaka på skatten! Så nu kan jag nog sova om nätterna igen! :)
Har vart lite nervös över det, tänk om man skulle bli skyldig en MASSA pengar o vart skulle man få dom ifrån? Ja du men nu slipper jag bekymmra mig om det! :)

Ja o sen då? Nu är jag hemkommen från Norrland! :) Var skönt att vara där en stund o bara slappa o slippa tänka på alla måsten! Men nu är jag hemma till alla måsten igen , o bara jag har skrivit klart här ska jag ta tag i hemmet igen som blir så äckligt fast man inte är hemma!

Måste ju skriva med att nu går min lilla prins på riktigt! Idg tog han premiären i sina nya skor ute på bara backen! Tror han tyckte det var riktigt kul för han var SÅÅÅ arg nä jag satte honom i bilen för att åka hem! :)

När nu kallar alla min måste!
O jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga, nu är jag hemma igen i verkligenheten så då ska jag nog få inspirationen igen ska jag sa! :)

Tjipptjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar