fredag 6 mars 2009

En vanlig fredagskväll....


....i Elsarbo city! :) Den var mycket god... Värsta är väl att jag kommer bli sugen på en liten ciggarett! :) Men jag ska banne mig hålla mig!
Nä men oj, det passerade en nuss! JA, Sandra det finns bussar här ute i skogen med. Vi är ju mitt i Elsarbo City! :)
Nu har J's första offer dykt upp! :) Får se om hon flyttar på bilen sen o parkerar in dom! Fast man får nog inte köra när man har druckit öl! O till råga på det så ska stackarn få sova på en hård madrass medan J o S o L grisar i sängen. O dom där stackarna om vart erbjudna en sov plats i fotöljen och sitta sked då! Får la se om dom vågar stanna kvar! O baddräkten måste dom ha med sig med för S är rädd för bacill! :P
Nä nu ska jag slå ihop luckan och umgås med mina vänner här och dricka en öl till utan att röka!
Tjipp tjipp

1 kommentar:

  1. Hola!
    Vart ju stan för oss som du läste och kom hem nu vid halv 10. Så lite sent för kaffe nu ju ;)
    kram

    SvaraRadera