tisdag 3 mars 2009


Idag är det inte vilken dag som helst utan det är min käre kusins dag idag! Han fyller 20 år idag! Grattis till han! Jag o lilleman ska åka dit sen framåt kvällningen! O gissa vad han bjuder på? Kan det vara smörgåstårta tro? :) Det tror jag! Fick en inbjudan igår nämligen!
Har lite att syssla med nu när jag har ett till hus att se efter. O värmen måste hållas uppe där. Annars dör väl stackars blommorna! :) Dom är ju inte vana vid kyla som mina heller, min kära syster är MYCKET hemma kär! Men nu är hon i Thailand, dom har nog precis kommit till hotellet skulle jag tro. Hoppas hon inte får allt för stor hemlängtan. Hon var lite skoj nu innnan dom åkte o sa att hon hade hem längtan redan innan dom ens har kommit iväg! :) HAHA!
Ne nu ska jag ta o leka med min lilla prins som sitter på golvet o leker tittut med en filt med sig själv! Får se om jag kanske återkommer senare under dagen eller ret av ikväll när jag inte har nått att göra!
Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar