måndag 9 mars 2009


Vad skulle jag göra utan min kära farfar? Nu kan jag kolla efter en ny bil på riktigt! Eller ja ny var väl att ta i men en begangnad som är bättre än fislisan! Känns tråkigt att svika henne men jag måste !:)
Pratade med farfar idag och han frågade om ja hade hittat nån ny bil. Men jag är ju inte flickan med guldbyxorna sa ja. Fick till svar att jag kunde få pengar av honom till en bil! TACK FARFAR! Vad skulle jag göra utan dig!
Men vad vill jag ha för bil? Kan tänka mig en passat. Men får jag det då? Skulle ju vilja ha en V70 med, A hittde en men det är ju SÅ långt bort! O man åker inte till Skåne för att TITTA på en bil. Utan då ska man har bestämt sig innan! Så helgen ska vi nog tillbrnga med att leta bil och sen kanske åka o hämta en om jag har tur!
Nu ska jag lägga prinsen innan han bli allt för trött...
Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar