torsdag 12 mars 2009


Hur glad kan man egentligen bli som mamma?
Inte nog med att det är den lyckligaste dagen i sitt liv, när man får upp dom på sitt bröst första gången!
O alla framsteg dom gör? Satt nu här i soffan och tittade när han satt o lekte... Han ställer sig upp och går jätte mpnga steg! O jag vart så glad! Nu står det nog inte på förän det är fullfart. han har ju tagit ett steg hit eller dig men nu var det verkligen många... Tio kanske! Oj nu klättrade han upp i soffan också för sig själv! :) O inte nog med det med en tom godis ask i munnen! Han är nog en hund sen tidigare... Leker o kryper gärna runt med nått i munnen!

Nu har jag fått dekat med mig av min lycka! :)

MAMMA ÄLSKAR DIG WILLIAM ÖVER ALLT ANNAT PÅ DENNA JORD!

6 kommentarer:

  1. Vad roligt! Grattis!

    Ja jag vet, men jag vill ju fixa allt nyss :D

    SvaraRadera
  2. va duktig han är! :)

    SvaraRadera
  3. Vilken duktig son du har :)
    Grattis till de första självständiga stegen!!

    SvaraRadera
  4. Ja man kunde välja mellan olika saker bland annat den filten, men ville hellre ha den boken :)

    SvaraRadera
  5. Det har du rätt i :)
    Tänkte den tanken jag med, att det borde ju stanna av nångång :D

    SvaraRadera