fredag 6 mars 2009

Ros till FK!


Måste nog säga att jag är nöjd med FK! Har ringt två dagar irad och har bara slagit in allt som ska slås in så har det gått en signal och dom har svarat! Kanske iof är för att det inte är nå utbetalningsdagar! Hade jag ringt om några dar hade det förmodligen vart telekö! Nog om det!
Just nu sitter jag, S och J vi köksbordet med en varsin data och zappar runt över allt och ingenstans! Nu har jag en liten än som klämmer sina fingrar i lådorna... Huvudet dumt får kroppen lida eller vad säger man!
Kvällenska jag tillbringa här hos mamman med alla som är här. Vilka det nu blir i slutändan! :) J lurar ju hit en massa folk och sen får dom inte åka hem utan hon prakerar in dom .
I morgon ska jag jobba med för första gången på VÄLDIGT länge! Det ska bli ganska kul faktiskt! Skönt att få göra nått! Tråkigt bara att det bara blir på helger jag kan jobba nu när gubben har det jobb han har!
Nu över till annat!
Tjipptjillevippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar