måndag 2 mars 2009



Nu är jag snart Kim igen! Känner lite fortfarande när jag lyfter lillen. Men ska inte klaga. Har nog haft det ganska bra ändå mot vad många andra ha haft det! Sen är jag ju den som inte kan låta bli att pilla heller... har ju fått lite fins skorpor som måste bort... men jag vet att det blir jätte fula ärr om man tar bort skorpan. Försökte pilla idag i fick lös en men den satt ändå fast i nått, vilket visade sig vara ett invärtes stygn, som ska försvinna av sig själv. så jag går vacker vänta med att ta bort den! Så nu har jag en liten lapp igen!

Vet inte om ni vet varför jag har den bilden jag har till det här inlägget??? JAG HAR SLUTAT RÖKA! Jag känner mig så stolt nu så ni anar inte... Trodde det skulle bli jätte svårt idag nu när man är som vanligt igen o alla jobbar o står i... men det har gått över förväntan! Jag har ätit istället. Men frukt! :) Så nu hoppas jag att ni med tycker att jag är duktig....

Nu har jag fått äran att ha Dimon med... var och lämnade syster min med familj på arlanda idag o ska nu vara hemma hos dom o kolla så det inte är någon som tar huset o hunden i hela två veckor.! :) Syster var lite kul som skrev att folk skulle akta sig för dimon men jag tror nog att jag är farligare än vad han är! :9 (hunden)

Ne nu vart jag jätte trött, får nog ta o hoppa i säng så jag kommer in i en bra rytm igen nu när det är dax för mig att ta lillen!

Natti Natti

1 kommentar:

  1. Kul att du har slutat röka, hur bra som helst ju. Riktigt stol över dig tjejen =D Hoppas, hoppas, hoppas det håller sig, men det tror jag llt att du klarar av =)

    SvaraRadera